Subhaanallaah… This is the last week as "me" turning to "us". Mohon berkahi ya Allah… :-) Ashar telah berlalu, resmilah kini Jum’atul Mubaarak, hari favorit :-) Semoga segala kebaikan melimpah hingga jum’at ke jum’at lagi. Allaahumma Amiin. Mohon doanya ya.

Advertisements

24 thoughts on “Subhaanallaah… This is the last week as "me" turning to "us". Mohon berkahi ya Allah… :-) Ashar telah berlalu, resmilah kini Jum’atul Mubaarak, hari favorit :-) Semoga segala kebaikan melimpah hingga jum’at ke jum’at lagi. Allaahumma Amiin. Mohon doanya ya.

  1. Luqman Hakim

    Amin… (nggak pake Rais)

    Yang langgeng ya? Biar berkah, biar sakinah. Ribut-ribut dikit sih biasa, namanya juga suami-istri. Aku yang nikah udah 10 tahun aja masih sering berantem kok, he he he, tapi yang penting jangan kelamaan. Kata orang Jawa bilang, sing waras sing ngalah, yang sadar duluan yang ngalah.

    Ya sudahlah, ntar malah jadi lembaga konsultasi pernikahan pulak aku

    Pokoknya selamat menikah yang baik, berkah dan sakinah!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s